مبارزه با احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی در دستور کار ویژه پلیس

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در چهل و یکمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به صورت جدی و مستمر در سراسر کشور در حال اجرا است.

 اخبار اجتماعیوی افزود: با تشکیل قرارگاه های فرعی استانی ضمن رصد، کنترل و هدایت لحظه ای رده های انتظامی سراسر کشور در خصوص جلوگیری تاثیرات منفی شیوع کرونا طرح تشدید مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالای بهداشتی و پزشکی به کلیه رده های انتظامی سراسر کشور ابلاغ و اکیپ های نامحسوس در جهت شناسایی و کشف انبارهای احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور انجام می شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده شوم ادامه می دهد و در این راستا کشف چندین محموله حاوی تعداد قابل توجهی ماسک و انواع کالاهای بهداشتی در استان های تهران، قم، بوشهر، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان بیانگر این موضوع است.

وی از رصد فضای مجازی  و برخورد با افرادی که از این طریق اقدام به ایجاد ناامنی روانی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت می کنند خبر داد و از شهروندان درخواست کرد هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.