اردیبهشت را با «روز خوش» آغاز کنید

 برنامه «روز خوش» با هدف انتقال امید و نشاط صبحگاهی با نگاه اجتماع و خانواده و همچنین پاسخ به بخشی از نیازهای فرهنگی ایرانیان خارج از کشور در راستای کمک به بقای هویت ایرانی- اسلامی و زبان فارسی در فضایی شاد و مفرح برای شروع یک روز کاری از شبکه جام جم پخش می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امید بخش به ویژه نمایش پیشرفت های ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد.

در برنامه دوشنبه اول اردیبهشت ماه سیدهادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی به بررسی نقش سبک زندگی در حال خوب می پردازد.

همچنین باتوجه به روز بزرگداشت سعدی شاعر بلندآوازه ایران، برنامه «روزخوش» میزبان شهروز فلاحت‌پیشه معاون بین الملل بنیاد سعدی خواهد بود.

در بخشی دیگر موسیقی خیام به سرپرستی حمیدرضا خیام زاده با خوانندگی مجتبی باعزم اجرا می شود.

از آیتم‌های جذاب این برنامه صبحگاهی آیتم خوش مزه (آموزش صبحانه) است که دوشنبه مهراب مربی آشپزی برنامه به مخاطبان پخت نان تافتون در منزل را آموزش می دهد.

برنامه «روز خوش» با اجرای محمد امین نبی اللهی و مریم ماهور سعی خواهد کرد صبحگاه ایرانی - اسلامی سرشار از فرهنگ و هنر غنی این مرز و بوم  را به نمایش بگذارد.

مجله صبحگاهی «روزخوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.