درخواست فخاری از شهردار تهران در روزهای کرونایی

الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: این بیماری خانواده های بسیاری را عزادار کرده است و تجربه ای متفاوت از هر بیماری را برای ما رقم زده است.

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: از مردم هم تقدیر می کنم و هم به برخی از عزیزان تذکر می دهم که اینقدر با سخنانشان مردم را تحقیر نکنند و به آنها طعنه و تحقیر نزنند زیرا این مردم با برخی مشکلات گرفتار و درگیر هستند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: نباید امروز مردم را تحقیر کنیم زیرا مردم امروز با برخی از مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و نمی توان خیلی راحت به آنها گفت که بنشینند در خانه.

وی همچنین در تذکری به ستاد مقابله با کرونا گفت: تذکرم به این عزیزان این است که باید به شوراهای شهر توجه بیشتری شود و یادمان باشد که این بخش از جامعه می تواند به جریان تصمیم گیری کمک بهتری کند.

فخاری همچنین به شهردار تهران تذکر داده و گفت: توقع داریم شما با توجه به حضور در ستاد ملی کرونا برای رفع نیازهای شهر تهران و همچنین جذب بودجه های مورد نیاز تلاش بیشتری کنید.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در قوانین بالا دستی اختیاراتی برای شورای شهرها و مدیران شهری در نظر گرفته شده است که آقای حناچی می تواند از آن استفاده کرده و سهم شهر تهران از منابع را پیگیری ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: همه می دانیم که کرونا حتما هزینه سنگینی را به شهر تهران از نظر بودجه و درآمدها وارد خواهد کرد که اگر امروز حناچی به فکر تخصیص اعتبار از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نباشد در آینده نزدیک با مشکلات جدی مواجه می شویم.