پیرمرد ۸۱ ساله کرونا را شکست داد

اعظم باقری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران‌ و بیدگل امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بهبود وضعیت پیرمردی ۸۱ ساله از شهرستان آران و بیدگل که به ویروس کرونا مبتلا بوده اظهار کرد: این فرد در تاریخ ۲۶ اسفندماه با شرایط بیماری حاد تنفسی به بیمارستان سید الشهدا (ع) مراجعه کرد که پس از انجام آزمایش‌های لازم، ابتلای وی به ویروس کرونا تشخیص داده شد.

اخبار اجتماعی- سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران‌ و بیدگل گفت: این پیرمرد در نتیجه حاد بودن بیماری به حالت کما رفت و ۲ هفته با استفاده از دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشید اما در نهایت توانست با تلاش کادر درمانی و اراده قوی این ویروس را شکست دهد و با توجه به اینکه باید زیر نظر باشد، به بخش منتقل شد.

وی همچنین از بهبودی ۲ فرد ۸۵ و ۶۱ ساله مبتلا به بیماری کرونا در روزهای گذشته خبر داد و افزود: بیشتر بیماران مبتلا به این ویروس از بیمارستان سیدالشهدا (ع) ترخیص شدند.

باقری عنوان کرد:برای نخستین بار در کشور سامانه تماس تصویری همراهان با بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان سیدالشهدا (ع) آران‌ و بیدگل راه‌اندازی شده است؛ به طوری که همراهان بیمار می‌توانند در نگهبانی بیمارستان با بیمار خود ارتباط تصویری داشته باشند و از او دلجویی کنند.