توزیع زولبیا و بامیه به صورت بسته بندی وکیوم شده

علی بهرمند رییس اتحادیه صنف قنادان در خصوص بازگشایی واحد های صنفی این صنف  گفت:  شیرینی خشک با توجه به روش پخت در حرارت بالا و مدت زمان طولانی فرآیند پخت کاملا عاری از هر گونه آلودگی می شود. همچنین با توجه به رعایت مسائل بهداشتی در واحد ها می توانم بگویم هیچ نگرانی در این خصوص نخواهد بود

اخبار اجتماعی- وی در مورد زولبیا و بامیه شب های ماه رمضان گفت: زولبیا و بامیه امسال به صورت بسته بندی وکیوم شده عرضه خواهد شد. به این صورت که به محض تولید این محصولات داخل بسته بندی قرار گرفته و وکیوم می شوند. تاکید می کنم مردم از خرید زولبیا و بامیه فله ای خودداری کنند و عرضه این گونه نیز ممنوع است.
بهرمند در مورد قیمت محصولات در ماه رمضان گفت : در مورد قیمت فردا تصمیم می گیریم اما باید بگویم ما امسال به دنبال سود نیستیم. بنظر من برای حفظ مشتری هایمان، همان قیمت حداقلی که هزینه های تولید واحد های صنفی برآورده شود کافیست.
وی در خصوص فروش اینترنتی گفت: ما مدت زمان زیادی است که به همکاران توصیه می کنیم در این زمینه وارد بشوند. تلاشش هایی هم در این زمینه صورت گرفته است . اکثر همکاران زیر ساخت های فراهم شده برای این کار را در اختیار دارند و در این زمینه هم وارد شده اند.

رییس اتحادیه قنادان در توصیه به مردم گفت : از مردم عزیز خواهش می کنیم حتما از واحد هایی که پروانه دارند محصولات را به صورت بسته بندی خرید کنند و از خرید زولبیا و بامیه فله ای خودداری کنند. همچنین در فضای مجازی نیز از داشتن مجوز معتبر فروشنده اطمینان حاصل کنند