مادر گچسارانی صاحب پنج قلو شد+ فیلم

پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهر دوگنبدان اظهار داشت : این مادر در هفته سی و پنجم بارداری، فرزندان خود را دوم اردیبهشت ماه به دنیا آورد.

اخبار اجتماعی- وی بیان کرد:  نوزادان  پنج قلوی این مادر که دومین زایمان خود را پشت سر گذاشت با جراحی سزارین به دنیا آمدند و چهار دختر و یک پسر  هستند .

رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهر دوگنبدان عنوان کرد: این نوزادان بین یک کیلو و ۶۰۰ گرم تا یک کیلو و ۸۰۰ گرم وزن دارند و همگی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان  بستری هستند.

وی تصریح کرد که مادر این نوزادان پیشتر در نخستین بارداری خود صاحب یک فرزند پسر شده بود و بدلیل مشکل بارداری مجدد با استفاده از روش های دارویی باردار شد.

بخشایی وضعیت عمومی مادر پنج قلوها را رضایت بخش ذکر کرد.

پنج قلو زایی برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش می شود.

مرکز ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهر دوگنبدان از اواخر سال ۱۳۹۷ به همت متخصصان بومی شهرستان گچساران در حوزه درمان ناباروری آغاز به کار کرد و خدمات این مرکز بر اساس استانداردهای جهانی و کشوری برای زوج‌های نابارور انجام می‌شود.

«آی یو ای»، «آی وی اف»، «رحم اجاره ای»، «اهدای تخمک»، «لاپاراسکوپی» و «میکرواینجکشن» از جمله عمل های جراحی ناباروری است که در این مرکز به مراجعان ارائه می شود.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.