سقوط خودرو به دره ۱۵۰ متری سه جوان+ تصاویر

سید جلال ملکی با اعلام خبر سقوط مرگبار خودرو در بزرگراه شهید خرازی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۳ صبح امروز در پی تماس عوامل انتظامی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران، یک مورد مشاهده یک دستگاه خودروی سواری در انتهای یک دره، به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای جاده "وردیج" به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

اخبار اجتماعی- سخنگوی سازمان آتش‌نشانان و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با سه سرنشین، به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی و خروج از جاده، به عمق بیش از ۱۵۰ متری دره مجاور جاده سقوط کرده است.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با تعبیه یک کارگاه و طنابهای مخصوص، خود را به خودروی متلاشی شده رساندند و پس از جست‌وجو با پیکر سه نفر (دو مرد و یک خانم جوان) مواجه شدند؛ دو نفر از این افراد در مسیر ده چند متری از خودرو قرار داشتند و معلوم بود که بیرون از خودرو پرتاب شده بودند.

ملکی با اشاره به مرگ هر سه نفر به تأیید عوامل اورژانس، گفت: اجساد هر سه نفر با برانکراد مخصوص از شیب تند دره به سطح جاده منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: محل برای بررسی علت حادثه، تحویل عوامل انتظامی شد و عملیات در ساعت ۱۲:۵۶ به پایان رسید.