آیا طرح ترافیک از فردا اجرا می‌شود؟

عمار سعیدیان فر مدیر ساماندهی محدوده طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران  درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک در پایتخت در روزهای کرونایی گفت: اجرای طرح ترافیک به شکل جدید و با بسته پیشنهادی شهرداری و شورای شهر تهران منوط به تصویب در ستاد مقابله با کرونا‌ی شهر تهران است.

اخبار اجتماعی - وی افزود: اگر ستاد مقابله با کرونا با بسته پیشنهادی موافقت و آن را تصویب کند، این طور نیست که ما بخواهیم ظرف مدت یک یا دو روز آن را اجرایی کنیم و نیاز به زمان یک هفته‌ای دارد.

مدیر ساماندهی محدوده طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: ستاد مقابله با کرونا‌ می‌تواند در زمان تصویب بسته پیشنهادی شورای شهر و شهرداری تهران، برای کنترل ترافیک پایتخت یکی از بند‌های آن را تصویب نکند.

سعیدیان فر با اشاره به سقف مجاز تردد در روز برای خودرو‌ها در محدوده طرح‌های ترافیکی تصریح کرد: ما سقف مجاز تردد ۱۰۳ هزار خودرو را در محدوده طرح ترافیک اعمال می‌کنیم، لذا نمی‌توان بیشتر از ظرفیت اجازه تردد خودرو‌ها را در محدوده طرح ترافیک داد.

وی افزود: مطرح شدن این موضوع مبنی بر اجرای طرح ترافیک در امروز و یا فردا موضوعی مورد استناد نیست، زیرا تنها پس از تصویب در ستاد مقابله با کرونا می‌توان طرح‌های ترافیکی را در پایتخت به شکل جدید اجرا کرد.