نظر ستاد مقابله با کرونا درباره نرخ کرایه تاکسی ها

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران  در تشریح اخرین وضعیت اصلاح نرخ کرایه تاکسی‌های تهران با توجه به فاصله گذاری اجتماعی (سوار کردن ۳ مسافر) گفت: برای تعیین و تکلیف ساز و کار اصلاح نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی در پایتخت با ستاد مقابله با کرونا و زالی مکاتباتی انجام دادیم.

اخبار اجتماعیمدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در متن مکاتبات با ستاد مقابله با کرونا به چه موضوعاتی اشاره شده است گفت: ما در سازمان تاکسیرانی از ستاد مقابله با کرونای شهر تهران خواستیم که زمان مشخصی برای پایان بحران کرونا و یا فروکش کردن سیر صعودی ابتلای آن اعلام کند تا بتوانیم با توجه به همان اظهار نظر درباره اصلاح نرخ کرایه تصمیم گیری کنیم.

قنادان با اشاره به این نکته که اواخر هفته گذشته مکاتبات با ستاد مقابله با کرونا انجام شده است، ادامه داد: قرار است ستاد کرونا در همین هفته نظر خود را اعلام کند و اگر قرار بر طولانی شدن زمان فاصله گذاری اجتماعی باشد ما لایحه خود برای اصلاح نرخ کرایه را تهیه می‌کنیم.

او تاکید کرد: تا زمانی که ستاد مقابله با کرونای شهر تهران زمان مشخصی برای پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی اعلام نکند و ما نتوانیم به شکل قانونی نرخ کرایه تاکسی را اصلاح کنیم محاسبه نرخ کرایه همان به شکل سرشکن بین ۳ مسافر است.