وضعیت آب و هوا در 21 اردیبهشت/ رگبار باران در دامنه‌های البرز و زاگرس

به گزارش افکارنیوز، یکشنبه در شمال‌غرب دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، همچنین در جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

اخبار اجتماعیدر شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش شدت خواهد داشت. در اوایل شب به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، بارش در سواحل شمالی و خراسان شمالی و کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.

در اغلب مناطق در نیمه غربی کشور وزش باد قابل ملاحظه بوده و در استان‌های واقع در نوار غربی کشور گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران در شرایط پاک است

کیفیت هوای تهران امروز یکشنبه (بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹) با شاخص ۵۰ در شرایط پاک قرار دارد.

​ هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص ۸۳ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

دوشنبه؛ بارش پراکنده در شمال غرب

دوشنبه بارش در شمال‌غرب، سواحل شمالی و شمال‌شرق کشور ادامه خواهد داشت و در بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

سه شنبه؛ تداوم بارش در شمال غرب 

سه شنبه بارش در شمال غرب کاهش و در سواحل شمالی و شمال شرق تداوم خواهد داشت.

چهارشنبه؛ بارش پراکنده و وزش باد در خراسان رضوی

چهارشنبه در شرق خراسان رضوی و شرق خراسان جنوبی بارش پراکنده و وزش باد گاهی رعد و برق رخ می‌دهد و با گذر موج دیگری از شمال غرب کشور و به تدریج بعد از ظهر در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل بارش پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه؛ باران در سواحل شمالی

پنجشنبه در شمال غرب بارش پراکنده و در سواحل شمالی، شمال شرق و همچنین جنوب شرق کشور بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین دوشنبه در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و سه‌شنبه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج است.