کاهش 17 درصدی تردد در جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی وترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های گلستان و گیلان بارش باران جریان دارد. 

اخبار اجتماعیوی به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش در نیمه شمالی کشور اشاره و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در محورهای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و اردبیل بارش ها جریان داشته و جاده‌ها لغزنده شوند؛ بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود که سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور آستارا- اردبیل مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی به ترافیک ورودی کلانشهر پایتخت اشاره و بیان داشت: در آزادراه‌های قزوین- کرج در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج- تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و همچنین جاده مخصوص کرج محدوده سه راهی فتح ترافیک در مقاطعی سنگین و نیمه سنگین اعلام شده است؛ همچنین ترافیک در محور پاکدشت- تهران پرحجم است.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین آمار ترددهای جاده‌ای اعلام کرد: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان کاهش ترددها را در جاده‌ها شاهد بودیم به طوری که در دو هفته اخیر طبق آخرین آمار 17درصد کاهش تردد در سطح جاده‌های کشور ثبت شده است.