انجام عملیات ضدعفونی و نظافت کلی 245 میدان و بازار میوه و تره بار در تهران

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران  از انجام عملیات ضدعفونی و نظافت کلی 245 میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت با استفاده از فرصت دو روزه تعطیلات «روز جهانی قدس » و «عید سعید فطر» خبر داد و گفت: شبکه گسترده میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت از امروز با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان خواهد بود و تلاش کرده‌ایم تا علاوه بر میوه و تره بار، ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان را نیز در این مراکز آماده و مهیا کنیم. 

اخبار اجتماعی -وی از آمادگی صد در صدی میادین و بازارهای میوه و تره بار برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان خبر داد.

راد تأکید کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نسبت به تأمین محصولات و کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها با بالاترین کیفیت و مناسبت‌ترین قیمت ممکن اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اختلاف قیمت 32 درصدی انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر، خاطرنشان کرد: این اختلاف قیمت در محصولاتی همچون حبوبات به 23 و نیم درصد، گوشت گوسفند به 20 و نیم درصد، گوشت گوساله به 18 و نیم درصد، گوشت مرغ به 8 و نیم درصد و تخم مرغ به 13 درصد می‌رسد.