وضعیت آب و هوا در ۱۱ خرداد؛ وزش باد شدید در شرق کشور

اخبار اجتماعی- امروز در شرق مازندران، گلستان و ارتفاعات استان‌های سمنان و خراسان شمالی و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال فارس بخش‌هایی از اصفهان و احتمالا جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود، همچنین در بعضی از ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وزش باد همراه با گرد و غبار

به گزارش افکارنیوز، در همین روز در استان‌های خوزستان، بوشهر و جزایر شمال خلیج فارس وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست و خلیج فارس نیز مواج است. در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب دوشنبه در استان‌ کرمان و ارتفاعات هرمزگان در روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در جنوب سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بارش پراکنده

همچنین بعد از ظهر سه‌شنبه در مناطق کوهپایه‌ای استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

آب و هوای تهران

پیش بینی آسمانی صاف

چهارشنبه و پنجشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

کاهش نسبی دما

گفتنی است روز یکشنبه کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد که افت دما در شرق مازندران و استان گلستان بین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود. همچنین دریای خزر در این روز مواج خواهد بود.