آخرین وضعیت رسیدگی به اسناد مغفول مانده زمین های کن

زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهراندر تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به اسناد مغفول مانده زمین های کن گفت: ما در محدوده محله کن دو دفتر خدمات نوسازی داریم که به شهروندان مشاوره حقوقی ارایه می کنند.

اخبار اجتماعی- عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: دو موضوع  در زمینه اسناد املاک زمین های کن باید مورد توجه قرار بگیرد که یکی از آن ها قوانین حقوقی است و دیگر موضوع زمان رسیدگی به قانون است.

نژاد بهرام ادامه داد: برای حل مشکل اسناد زمین های کن جلسه های هفتگی برگزار می شود تا هرچه سریعتر مشکلات شهروندان برطرف شود.

او تصریح کرد: نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که برخی از اسناد تملک خانه ها از سوی مالکان تکمیل نیست و همین امر موجب تاخیر در رسیدگی به پرونده آن ها می شود که مجبور هستند در یک رفت و برگشت مجدد موضوع را مطرح کنند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: دفاتر نوسازی در منطقه کن و مشاوران حاضر در آن‌ها به مالکان کمک می کنند تا بتوانند اسناد خود را بدون هیچ نقصی ارایه کنند و من باید به این موضوع تاکید کنم که نمی توان قوانین موجود در این حوزه را تغییر داد.

نژاد بهرام تصریح کرد: برای حل مشکل اسناد زمین های کن تلاش های بسیاری در حال انجام است و امیدواریم تا پایان دوره پنجم شورای شهر تهران بتوانیم قدم های مثبتی برای حل مشکل مالکان زمین های کن برداریم.