آغاز اقدامات اولیه شهرداری در بوستان ارتش

 حمیدرضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران و اعضای شورای شهر از پادگان06 با اعلام این خبر گفت: کارهای ابتدایی مناسب سازی بوستان 35 هکتاری ارتش (پادگان 06 سابق) توسط عوامل نیروهای خدمات شهری منطقه در حال انجام است.

اخبار اجتماعیوی گفت: در این راستا با استفاده از 500 کارگر خدمات شهری و 300 کارگر فضای سبز اقدامات رسیدگی به فضای سبز این بوستان انجام شد.

فرخی با اشاره به جزییات این اقدامات گفت:در این عملیات 60 سرویس کامیون حمل خاک و ضایعات، 20 سرویس خاور –ضایعات و 10 سرویس شاخه کامیون به کار گرفته شد.

معاون خدمات شهری منطقه چهار  تهران گفت: در  اقدامات اولیه این بوستان 2000 متر از جداول و در ورودی رنگ آمیزی و 680 مترمربع از معابر این بوستان آسفالت شد.

فرخی با اشاره به مبارزه با جانوران مضر شهری در آستانه گرما در این بوستان گفت: همزمان با فصل گرم سال و ازدیاد جانوران موذی از جمله موشها 440 مورد منفذ آلوده در بوستان ارتش  شناسایی و 365 مورد طعمه گذاری شد و با مصرف 5 کیلوگرم سم و نیز انسداد 75 مورد از منافذ غیرفعال اقدامات موثری در مبارزه با این جانوران مضر شهری صورت گرفت.