کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق

سردار ماشاءالله جان نثار گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، طی ایست و بازرسی‌های مداوم، موفق به کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

اخبار اجتماعی- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان افزود: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، طی ایست و بازرسی‌های جداگانه موفق به کشف بیش از 11 هزار ماسک بهداشتی و 388 هزار دستکش بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 166 میلیون و 800 هزار ریال شدند. 

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه علاوه بر توقیف سه دستگاه خودرو تریلی سه قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده و کالای مکشوفه از این قاچاقچیان به نماینده بهداشت شهرستان تایباد تحویل شد.

سردار جان نثار با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی همرزمان خود در مرزهای استان گفت: مرزهای استان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می‌شود که شبانه روز با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی با قاطعیت برخورد می‌کنند.