ابرها از خجالت تهرانی ها درآمدند

سرویس اجتماعی افکارنیوز- گفته می شود تا ساعت ۹ صبح امروز بیش از ۶ میلیمتر باران بر تهران نازل شده است که این میزان بنا بر گمانه های اولیه تا ساعت ۱۵ امروز بیش از سه برابر شده است.
برای این که بداینم این میزان بارندگی چقدر است کافی است بدانیم در برخی شهرهای استان یزد در طول یک فصل بارندگی تنها ۳۵ میلیمتر نزولات جوی وجود دارد
لذا می توان حدس زد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته به اندازه یک سال برخی شهرهای نه چندان خشک ایران در تهران باران باریده است.
به گزارش افکار، این میزان بارندگی به خصوص آنکه در طول ۲۴ ساعت نازل شده است می تواند حجم عظیمی از اب را وارد آبراهه های شهری کند که قطعا زحمات زیادی را برای فعلان عرصه شهری ایجاد خواهد کرد.
بنا بر گزارش دریافتی تمامی عوامل مدیریت شهری در تلاش هستند وضعیت مطلوبی را برای شهروندان مهیا سازند.
گفته می شود شهرداری با توجه به احتمال افزایش بارندگی ها در فصل بهار جوی های شهری را پاک سازی کرده بود و همین امر باعثکاهش یافتن مشکلات شده است.
البته نمی توان انتظار داشت با این حجم بارندگی تمام امور بر وفق مراد باشد اما به هر حال می توان سیراب شدن تهران و پر آب شدن سدها را شیرینی این بارندگی و برخی مشکلات آن دانست.
ضمن اینکه باید یادمان باشد در برخی سالهای نه چندان دور که اتفاقا خشک سالی هم به شدت خودنمایی می کرد اندک بارندگی بر سر مردم باعثمی شد آنها تا زانو در آب جاری در کف خیابانها فرو بروند.
برای همه آنهایی که زیر بارش شدید باران و پیش از آن راه عبور آب جاری سطح شهر را باز کردند آرزوی سلامتی داریم.