اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری زیبانو برگزار شد

اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری زیبانو و چالش کدنویسی آنلاین واحد الکترونیکی چکاوا در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

اخبار اجتماعیدر این مراسم که با حضور محمدرضا کشاورزی ریاست واحد الکترونیکی، کورس نکوفر سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد الکترونیکی و مسئول برگزاری رویداد چکاوا و امیرعباس حقیقت سرپرست واحد فرهنگی و اجتماعی واحد الکترونیکی و مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی هنری زیبانو برگزار شد، اسامی برگزیدگان از سوی مژده لواسانی مجری این مراسم اعلام و نفرات برتر این دو رویداد بزرگ علمی و فرهنگی معرفی شدند.

همچنین علاقمندان توانستند پخش زنده این مراسم را از طریق اینستاگرام واحد الکترونیکی به نشانی http://instagram.com/iauec.ac.ir و سایت این واحد دانشگاهی به نشانی http://iauec.ac.ir/online نظاره گر باشند.

لازم به ذکر است واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری رویداد چکاوا به عنوان بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور و با هدف شناسایی نخبگان حوزه برنامه نویسی، توانست بسترها را برای کشف استعدادهای برتر در این زمینه مهیا کند.

از سوی دیگر حضور گسترده مخاطبین علاقمند در اولین جشنواره فرهنگی هنری زیبانو در بخش‌های کتابخوانی آنلاین، ساخت کلیپ به داوری محمد ابوالحسنی عکس نوشت به داوری مژده لواسانی، داستان کوتاه به داوری بهزاد دانشگر، کاریکاتور به داوری بهرام عظیمی و همچنین شعر به داوری امیراسماعیل آذر نیز، زمینه ای برای شناسایی استعدادها در حوزه فرهنگی و در قالب جشنواره بزرگ فرهنگی هنری زیبانو شد.