فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال ۹۹

 سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم تیر ماه سال ۱۳۹۹ دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

اخبار اجتماعی- در این اطلاعیه آمده است: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می بایست در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 این دسته از افراد باید به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) دریافت کرده اند ، برای معاینه به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و درصورت تایید سلامت در زمینه ویروس کرونا ، برگ محل مراجعه ممهور به مهرتایید مرکز بهداشت را روز اعزام همراه داشته باشند. همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا ،مشمولان مجدد در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.

سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه تاکید کرده که عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.