ادامه اعتبار طرح ترافیک سال گذشته خبرنگاران

 عمار سعیدیان‌فر درباره سهمیه  طرح ترافیک خبرنگاران اظهارداشت: تا زمانی که سهمیه طرح ترافیک سال ۹۹ خبرنگاران تخصیص داده نشود، طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۸ اعتبار دارد.

اخبار اجتماعی-وی تصریح کرد: در حال حاضر مدارک بارگذاری شده خبرنگاران در سامانه در حال بررسی است و به تدریج معرفی نامه رسانه‌ها نیز ارسال می‌‌شود. 

مدیر واحد ساماندهى محدوده و طرح.هاى ترافیکى اظهار داشت: پس از بررسى مدارک خبرنگاران، سایت  تهرانِ من به مدت یک هفته مجددا باز خواهد شدکه آن‌دسته از خبرنگارانى که نقص مدارک داشته و یا مدارکشان نیازمند ویرایش است، امکان ویرایش و بارگذاری مدارک را خواهند داشت. 

سعیدیان فر ادامه داد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوى کمیته‌ای ٧ نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک ٢ نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای  شهر تهران، معاونت مطبوعاتى وزارت فرهنگ و ارشاد، انجمن صنفى روزنامه نگاران استان تهران،انجمن صنفى رسانه هاى غیر دولتى و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتى ایران در حال انجام است.

به گفته وی پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیت مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.