هاشمی: شهرداری تهران دریافت کمک از دولت برای توسعه مترو را پیگیری نکرده است

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: صبح امروز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران برگزار شد که موضوع اصلی در جلسه امروز ارائه گزارش از سوی حناچی در ارتباط با اولویت پروژه‌های سرمایه‌ای شهرداری تهران بود.

اخبار اجتماعی - وی با اشاره به افزایش تعداد جلسات هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: پیش از این هر دو هفته یکبار جلسات برگزار می‌شد که از این پس یک هفته در میان جلسات هم اندیشی برگزار خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه در جلسه امروز شهردار تهران گزارش 3 پروژه را در پایتخت ارائه کرد، افزود: پروژه گیشا و مسائل مربوط به روگذر و کنارگذر این پروژه، تمهیدات برای بهره‌برداری از برج طغرل (رازی)، و همچنین پروژه صبا در خیابان شریعتی از جمله مواردی بود که در جلسه امروز از سوی شهردار تهران به آن اشاره شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اظهاراتش در ارتباط با ناتوانی شهرداری تهران در زمینه احداث یک کیلومتر مترو گفت: نقد بنده در این مصاحبه دولت و شهرداری بوده است و در واقع در این مصاحبه بنده به موضوع حمل و نقل عمومی و عدم تعهدات دولت در ارتباط با این مسئله اشاره کردم همچنین در این مصاحبه گفته‌ام که شهرداری تهران باید پیگیریهای لازم را برای دریافت کمکهای دولت انجام می‌داده است که این موضوع از طریق شهرداری تهران پیگیری نشده است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح پروژه‌های جدید در شهرداری تهران گفت: پیش بینی می‌شود پروژه صبا در خیابان شریعتی و همچنین برج طغرل در شهریورماه به بهره‌برداری برسد.