رفع سد معابر و مزاحمت‌های اصناف در تهران

علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 با اعلام خبر رفع سد معبر و مزاحمت‌های اصناف گفت: این طرح توسط عوامل معبربان و اداره خدمات شهری با اولویت رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اجرا شد.

اخبار اجتماعی - سعادتی اضافه کرد: این طرح به طور مستمر و مداوم جهت جلب رضایت شهروندان ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه استمرار در حل مشکل سد معبر را ضروری دانست و افزود: برای رفع معضل سد معبر در سطح شهر لازم است در کنار برخورد قاطعانه استمرار را نیز در دستور کار داشته باشیم تا این مهم برای کسبه نهادینه شود.

سعادتی با اشاره به قانون شهرداری‌ها در خصوص ممنوعیت سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آن‌ها برای کسب و کار بیان کرد: اجرای قانون سد معبر ضمن تامین و حفظ حقوق شهروندان سبب زیبایی معابر سطح شهر و نیز آرامش و آسایش آنان می‌شود.

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد: معابر و پیاده روها یکی از پایدارترین روش‌های حمل و نقل و آسایش مردم است و همچنین از جنبه‌های مختلف زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در جهت توسعه پایدار شهری دارای اهمیت می باشد، در همین راستا این منطقه جهت رعایت حقوق و آسایش و نیز تسهیل در عبور و مرور شهروندان، به اجرای طرح ضربتی جمع آوری و جلوگیری از سد معبر توسط اصناف و کسبه در معابر و پیاده‌روها اقدام کرده است.