اجرای طرح ترافیک در تهران چگونه می شود؟

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به وضعیت خاص تهران، اظهار کرد: در پی عدم رعایت فاصله گزاری و تعطیلات متعددی که شاهد آن بودیم طی ۱۰ روز اخیر روند مراجعین و پذیرش بیمارستان ها و بستری شدگان در تخت های ویژه و فوتی ها روند رو به رشدی داشته است.

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: برهمین اساتید ضمن جلسه ای که با متخصصان عفونی در ستاد مبارزه با کرونا داشتیم جمع بندی ما این شد که شرایطی را فراهم کنیم تا این بیماری کنترل شود و تهران تبدیل به شهری با وضعیت هشدار و قرمز نشود.

استاندار تهران گفت: ۹۰ درصد مسافرینی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند همگی ماسک دارند اما رعایت فاصله گزاری اجتماعی زیر ۳۰ درصد است و همین باعث می‌شود در چرخه ویروس کرونا شاهد هم افزایی باشیم.

بندپی با اشاره به مسافرانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی به بیش از یک میلیون نفر در روز رسیده است و می‌طلبد که درباره طرح ترافیک بازنگری داشته باشیم.

وی افزود: یکی از پیشنهادهای ستاد مبارزه با کرونا استان تهران و استانداری این است که طرح ترافیک فعلا متوقف شود تا فاصله گزاری اجتماعی ارتقا یابد.