برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید بسیج سازمان تأمین اجتماعی

مراسم معارفه سرپرست جدید فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان و همچنین با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت رفاه برگزار شد؛ در این مراسم مهدی تیموری به عنوان سرپرست جدید بسیج سازمان تأمین اجتماعی معرفی شد.

 اخبار اجتماعی-  معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: در حوزه بسیج ، سیاستگذاری برنامه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که حوزه بسیج سازمان تأمین اجتماعی پویاتر و فعال‌تر از گذشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان عمومی و غیردولتی است و نگاه درآمد هزینه‌ای در آن کم است، بنابراین همه باید کمک کنیم تعادل این سازمان حفظ شود و برای ارتقای خدمات آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به وجود ۷۰ هزار پرسنل در واحدهای مختلف بیمه‌ای و درمانی تحت پوشش این سازمان، گفت: این حجم از نیرو یک ظرفیت بزرگ و سرمایه قابل توجه است و باید کمک کنیم سازمان تأمین اجتماعی با حفظ پایداری خود رضایتمندی مردم را نیز کسب کند.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف بسیج حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی است.

احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت رفاه نیز در این مراسم گفت: بسیج به دنبال کار و خدمت است و در کنار سایر بخش ها به تحقق اهداف کمک می کند به همین دلیل ایجاد هماهنگی و ارتباط با سایر بخش‌ها از وظایف بسیج محسوب می‌شود.

مهدی تیموری سرپرست جدید فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: تأمین اجتماعی سرمایه عظیم و ارزشمندی از نیروی انسانی را دارد و آنها در صف خدمت رسانی به مردم هستند و باید تلاش کنیم جایگاه بسیج را در این سازمان اعتلاء ببخشیم.

عبدالخالق حبیبی، سرپرست سابق بسیج سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر از ۷۰ هزار نیروی انسانی سازمان ۱۸ هزار همکار بسیجی وجود دارد و برگزاری اردوی راهیان نور، نمایشگاه هفته دفاع مقدس و همایش فرماندهان بسیج از اقدامات حوزه بسیج در سال‌های اخیر بوده است.