توزیع بیش از ۵ تن آسفالت در معابر منطقه ۱۲ / جدول کشی معبر خیابان لاله زار

محمدحسین کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲ در توضیح آخرین وضعیت فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه با تاکید بر این نکته که کار آسفالت معابر در حال انجام است گفت: از ابتدای سال تا به امروز نزدیک به ۵ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۲ شهرداری تهران پخش کردیم.

اخبار اجتماعیمعاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲افزود:در برنامه ریزی انجام شده جهت پخش آسفالت، معابری مانند خیام، شوش، هرندی و دانش سرا با توجه به شرایط موجود در اولویت قرار گرفت.

کریمی ادامه داد: از دیگر برنامه های در دست اجرا تراش روکش معبر مولوی است و باید به این نکته تاکید کنم که تراش روکش معابر سطح منطقه ۱۲ در دستور کار است و به مرور زمان انجام می شود.

او در تشریح دیگر اقدام های عمرانی انجام شده در سطح منطقه 12 شهرداری تهران گفت: از مهمترین اقدام های در دست اجرای شهرداری منطقه موضوع بهسازی خیابان لاله زار است که کار جدول گذاری و تراش روکش از خیابان منوچهری به بالا در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲  ادامه داد: به دنبال اصلاح زیر ساخت ها در معبر لاله زار هستیم و یکی از مواردی که مورد توجه موضوع فاضلاب است که امیدواریم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم کار بهسازی خیابان لاله زار را به سرانجام برسانیم.