لزوم تهیه شیوه نامه جدید مقابله با کرونا از سوی ستاد ملی مقابله با این بیماری

زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت اعمال محدودیت ها در پایتخت با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در پایتخت و افزایش دغدغه ها برای موج دوم ابتلاء شهروندان به این ویروس لازم است محدودیت های بیشتری در تهران اعمال شود و این محدودیت ها می تواند در ۳بخش عمومی، خصوصی و دولتی باشد.

اخبار اجتماعی-  عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که محدودیت های رفت و آمد می تواند نقش موثری در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته باشد افزود: دورکاری کارمندان، استفاده از ظرفیت مجازی در پیش برد کارها از جمله اقدام های موثری است که می تواند کاهش سفر را به دنبال داشته باشد.

نژاد بهرام ادامه داد: حدود ۵۰درصد از تهرانی ها برای انجام کارهای خود از خانه خارج می شوند که ۲۵ درصد خروج ها به دلیل تامین مایحتاج است.

او بیان کرد: در فروردین ماه با شیوع ویروس کرونا در پایتخت با توجه به این نکته که آمادگی لازم برای مقابله با بیماری کرونا وجود نداشت اما وضعیت ما نسبت به این روزها بسیار مطلوب تر بود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: ۷۰کشته در روز به دلیل شیوع ویروس کرونا در پایتخت آمار بسیار نگران کننده ای است که من بر همین اساس به رئیس ستاد مقابله با کرونا برای تهیه و ارائه شیوه نامه های جدید برای مقابله با این ویروس  تذکری دادم.