راه‌اندازی دو شیرخوارگاه جدید در تهران

به گزارش افکار نیوز،ولي الله نصر در گفتوگو با ايسنا، با اشاره به پذيرش بيش از چهار برابري ظرفيت شيرخوارگاههاي تهران گفت: اين امر به دليل فقدان شيرخوارگاه در استان البرز به وجود آمده است.

وی در ادامه از راه‌اندازی شیرخوارگاه استان البرز در اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: با شروع فعالیت این شیرخوارگاه، ظرفیت شیرخوارگاه آمنه به میزان استاندارد نزدیک می‌شود.

نصر در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر چهار شیرخوارگاه با ظرفیت ۵۰۰ نونهال در تهران مشغول به فعالیت هستند و در سه ماهه نخست سال جاری دو شیرخوارگاه دیگر هم در تهران ایجاد می‌شود تا ظرفیت شیرخوارگاه‌های تهران به حد استاندارد کاهش یابد.

بهزیستی با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به معلولان کم کاری دیگر دستگاه‌ها را جبران می‌کند

به گزارش ایسنا، نصر در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه در پرداخت مالیات و دیگر مسائل با معلولان همانند یک شهروند عادی برخورد می‌شود، اظهار کرد: این در حالی است که در ارائه خدمات شهری، حقوق معلولان زیر پا گذاشته می‌شود.

وی افزود: معلول باید همانند یک شهروند عادی توان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی را داشته باشند و ناوگان حمل و نقل عمومی باید برای معلولان مناسب سازی شود، اما ناوگان حمل و نقل شهری تهران معلول است.

مديركل بهزيستي استان تهران درپايان با اشاره به اقدامات انجام شده براي مناسب سازي متروي تهران گفت: پيگيريها براي مناسب سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تهران ادامه دارد.