افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی بیهقی

محمدرضا گویا مدیر روابط عمومی مراکز معاینه فنی تهران در تشریح آخرین وضعیت سرویس دهی مراکز معاینه فنی در پایتخت با اشاره به این نکته که ساعت کاری مرکز معاینه فنی بیهقی از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه با افزایش ساعت کاری از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۱ در طول هفته آماده سرویس دهی به شهروندان است گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر روزانه نزدیک به ۶ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند و این آمار از مراجعات شکل عادی از سرویس دهی مراکز معاینه فنی است.

اخبار اجتماعیمدیر روابط عمومی مراکز معاینه فنی تهران با اشاره به این نکته که میزان مراجعه شهروندان به مرکز معاینه فنی بیهقی بیش از سایر مراکز است افزود: درخواست ما از شهروندان این است به منظور کاهش زمان انتظار از دیگر مراکز معاینه فنی سطح شهر تهران برای دریافت خدمات استفاده کنند.

گویا تاکید کرد: به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا استفاده از اقلام بهداشتی مانند ماسک هنگام مراجعه به مراکز معاینه فنی الزامی است و شهروندان به منظور کاهش زمان انتظار دریافت خدمات می‌توانند از سامانه نوبت دهی بر خط استفاده کنند.

او بیان کرد: لازم است رانندگان پیش از ورود به محوطه انجام تست خودرو شیشه‌های وسیله نقلیه خود را باز کنند تا هوا گردش پیدا کند.

مدیر روابط عمومی مراکز معاینه فنی تهران تصریح کرد: پیامک اطلاع رسانی به منظور پایان معاینه فنی خودرو ۱۰ روز پیش از زمان قانونی آن برای مالکان خودرویی که سال گذشته مراجعه کردند ارسال می‌شود و در کنار این موضوع از شهروندان می‌خواهم نسبت به رصد تاریخ اعتبار معاینه فنی خودرو خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.