آخرین وضعیت آب و هوا در ۲۹ تیر/ روند افزایش نسبی دمای هوا ادامه دارد

امروز یکشنبه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات زاگرس مرکزی، همچنین در جنوب هرمزگان و در روز‌های دوشنبه و سه شنبه فقط در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر، گاهی  بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام و توام با افزایش نسبی دما است.

جولان ازن در تابستان کرونایی پایتخت

اخبار اجتماعیشاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است، البته همزمان با افزایش دما و افزایش غلظت ازن تا ظهر، هوای تهران در تابستان کرونایی برای همه افراد جامعه آلوده می‌شود.

همچنین این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد ۱۲۹ قرار داشت و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم بود. 

رگبار و رعد و برق در غرب سواحل خزر

به گزارش افکارنیوز، چهارشنبه و پنج شنبه در شمال غرب، غرب سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

آسمان صاف در اکثر مناطق کشور

جمعه و شنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف پیش بینی می‌شود و طی پنج روز آینده پدیده غالب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک خواهد بود.

شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج است.