آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت درباره شمار مبتلایان به کرونا در 29 تیر 99+ جدول

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۶۵ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۰۴ هزار و ۹۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

اخبار اجتماعی- آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، شیلی، اسپانیا و انگلیس در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۳ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۲۷۱ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۴۲ هزار و ۸۷۷ نفر گزارش کرده است.

همچنین بیش از ۶۶۰ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در ژاپن ثبت شد که بالاترین میزان ابتلای روزانه از ۲۵ ماه مه و لغو وضع اضطراری است. از این تعداد، ۲۹۰ مورد ابتلا در توکیو به ثبت رسیده است. این سومین روز متوالی است که پایتخت ژاپن شاهد ابتلای بیش از ۲۰۰ نفر به کروناست. روز جمعه هم ۲۹۳ نفر در توکیو به کرونا مبتلا شدند. در کل تا کنون ۹۲۲۳ نفر در توکیو به کرونا مبتلا شده‌اند. در شهر اوزاکا در غرب ژاپن مقامات اعلام کردند که ۸۳ نفر در روز شنبه به کرونا مبتلا شده‌اند. در کل ۲۴ هزار نفر در ژاپن به کرونا مبتلا شده اند که در حدود هزار نفر از آن‌ها جان باخته‌اند.

آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت درباره شمار مبتلایان به کرونا

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» آمده است.