به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سرهنگ نعمتالله نصوری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر از همه ظرفیتهای موجود در نیروی انتظامی استفاده میکنیم.

وی ادامه داد: در پی کسب خبر و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی به نام " ن " اهل و ساکن خوزستان با خودرو شخصی مبادرت به حمل و نقل مواد مخدر از استان هرمزگان به خوزستان می کند، این موضوع در دستور کار عملیات ویژه مواد مخدر استان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات خودرو مذکور در نزدیکی پل کلل در محور بوشهر – دشتستان شناسایی و متوقف شد.

وی به توصیف عملیات انجام شده برای کشف این محموله پرداخت و افزود: در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۴۸ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

منصوری با بیان اینکه خودروی حامل مواد مخدر یک دستگاه سانتافه بوده است، خاطرنشان ساخت: خودرو مذکور حامل مواد مخدر توقیف و راننده دستگیر شد.

وی همچنین از کشف محموله دو میلیارد ریالی در شهرستان دیلم خبر داد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان دیلم با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های ویژه پلیسی به صورت شبانه‌روز موفق به شناسایی باند فعال قاچاق به رهبری شخصی به " م " ۴۲ ساله اهل و ساکن دیلم باهمدستی دو نفر به نامهای " الف و الف " شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: پس از اخذ مجوز قضایی در قالب پنج اکیپ با نظارت و هدایت عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم به آدرس محل نگهداری این اقلام اعزام و با رعایت موازین شرعی و قانونی به منزل مذکور وارد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا تعداد ۱۷۱دستگاه کولر دوتکه به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و متهم دستگیر و به همراه محموله قاچاق به پلیس آگاهی تحویل داده شد.