شهادت آتش‌نشان 37 ساله حین اطفای آتش‌سوزی در خیابان شوش

سید جلال ملکی با اعلام خبر شهادت یک آتش‌نشان‌  در جریان اطفای آتش‌سوزی یک مغازه در تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:35 امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک مغازه واقع در خیابان شوش، خیابان صابونیان به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

اخبار اجتماعی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه یک گاراژ بود که تعدادی زیادی مغازه در آن وجود داشت و تمام مغازه در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از پشت‌بام یکی از مغازه‌ها دود خارج می‌شد که در و کرکره اتوماتیک مغازه مذکور با ابزار باز شد و حجم بسیار زیاد دود و حرارت محبوس شده در این مغازه به بیرون متصاعد می‌شد.

ملکی بیان کرد: در روند عملیات و نفوذ به داخل مغازه، متأسفانه، یکی از آتش‌نشانان به چاهک بالابرمغازه که به زیرزمین راه داشت، سقوط کرد و سایر همکاران وی را به سرعت از محل حادثه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: آتش‌نشان مذکور متأسفانه وضعیت وخیمی داشت و پس از انتقال به بیمارستان و علیرغم تمام تلاش پرسنل بیمارستان دقایقی قبل به فیض شهادت نائل آمد.

وی یادآور شد: این همکار شهید 37 سال سن داشت.