ایجاد سرانه‌های عمومی در محله اسلام آباد در دستور کار مدیریت شهری

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ تهران در تشریح آخرین وضعیت ساماندهی و حل مشکلات اهالی اسلام آباد واقع در منطقه ۲ تهران گفت: منتظر هستیم طرح جامع محله اسلام آباد در منطقه ۲ تهران در کمیسیون ماده ۵ بررسی و تصویب شود.

اخبار اجتماعی شهردار منطقه ۲ تهران افزود: با بررسی و تصویب طرح جامع ساماندهی محله اسلام آباد در کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، به دنبال آن هستیم تا سرانه‌های خدماتی و عمومی را در آن محدوده ایجاد کنیم.

کشت پور در پاسخ به این سوال که طرح ساماندهی محله اسلام آباد واقع در منطقه ۲ تهران چه زمانی به تصویب می‌رسد؟ گفت: فکر می‌کنم پس از بررسی‌های نهایی ظرف مدت یک ماه آینده طرح آن به تصویب کمیسیون ماده ۵ برسد.

او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه تعداد از اهالی اسلام آباد با مشکل سند مواجه هستند؟ بیان کرد: اطلاعات و آمار در این زمینه باید احصاء شود و در حال حاضر آمار دقیقی نمی‌توانم اعلام کنم.

شهردار منطقه ۲ تهران ادامه داد: در کنار ایجاد سرانه‌های عمومی خدماتی در محله اسلام آباد به دنبال این هستیم با تجمیع برخی از املاک بتوانیم گامی موثر در حل مشکل چندین ساله این محله در منطقه ۲ تهران برداریم.