آغاز نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان از فردا

 مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ، جدول زمان‌بندی نقل و انتقالات اضطراری و برون استانی فرهنگیان را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

اخبار اجتماعیدر این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره 710.3 مورخ 99.01.20 جدول زمانبندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی 1400-1399، خواهشمند است در خصوص ثبت‌نام متقاضیان در سامانه مربوط به آدرس (profile.medu.ir ) اطلاع رسانی مناسب انجام شود.

در ضمن فرایند نقل و انتقال اضطراری طبق روال سال گذشته با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مبدا، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تأیید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیر سامانه نقل و انتقال در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس (hrm.medu.ir)، صرفاً به صورت موقت انجام خواهد گرفت. 

لازم به ذکر است در صورت ضرورت ادارات کل آموزش و پرورش قبل از شروع ثبت نام متقاضیان، در بخش ایجاد دوره نسبت به غیرفعال نمودن مناطق دارای مازاد نیرو اقدام لازم را معمول دارند.

شرط انتقال موقت، دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در مناطق آموزش و پرورش تا تاریخ 1399.06.31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی است.

تصمیم‌گیری در ارتباط با نقل و انتقال اضطراری درون استانی به اداره کل آموزش و پرورش استان‌­ها تفویض می­‌شود، لذا شایسته است پس از تهیه دستورالعمل و تنظیم جدول زمان‌بندی در محدوده زمانی نقل و انتقال برون استانی (99.05.07 لغایت 99.05.30) نسبت به تعریف دوره انتقال در سامانه مربوطه اعم از تعیین شرایط متقاضیان، مناطق مجاز، تعداد اولویت قابل انتخاب توسط متقاضی و ...  اقدام کنند.