مخفی کردن شماره موبایل در اسنپ

 مخفی کردن شماره موبایل در اسنپ یکی از درخواست های همیشگی مسافران تاکسی اینترنتی بوده و بسیاری از مسافران از اینکه راننده شماره موبایل آنان را داشته باشد ابراز ناراحتی می کردند. خوشبختانه امکان ایجاد تماس امن در اسنپ فعال شده و کاربران این تاکسی اینترنتی می توانند بدون اینکه شماره شان برای راننده نمایش داده شود با راننده موردنظر تماس بگیرند.

اخبار اجتماعیاسنپ، یکی از بزرگ‌ترین تاکسی‌های اینترنتی در ایران است که از طریق شماره موبایل، امکان ارتباط بین مسافران و راننده فراهم می‌کند. اگر جز کاربران اپلیکیشن اسنپ باشید، احتمالاً به این موضوع فکر کرده‌اید که چقدر بهتر بود اگر شماره مسافر و راننده، برای یکدیگر نمایش داده نمی‌شد و حتی یک روش چت، درون خود برنامه برای مسافر و راننده وجود داشت. حالا اما از امروز برای آن دسته از افرادی که علاقه‌ای به به‌اشتراک‌گذاری شماره خود با راننده و یا برعکس ندارند، در سراسر ایران، قابلیت تماس امن در دسترس قرار گرفته است.

ممکن است هر فردی به دلایل مختلف نخواهد شماره تلفن خود را در اختیار دیگران بگذارد، اما گاهی برای استفاده از اپلیکیش‌های مختلف این کار اجتناب‌ناپذیر است. اسنپ با فعال‌سازی قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن در سراسر ایران، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که به وسیله یک شماره واسط باهم در ارتباط باشند. با ما همراه باشید تا با چگونگی فعال‌سازی این قابلیت آشنا شوید.

پنهان کردن شماره موبایل و تماس امن تنها با یک پیامک!

کاربران مسافر اسنپ می‌توانند با استفاده از این قابلیت بدون به اشتراک‌گذاری شماره تماس خود و از طریق یک شماره واسط با هم ارتباط برقرار کنند. قابلیت پنهان‌سازی شماره تماس کاربران در جهت احترام به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی آن‌ها در اپلیکیشن اسنپ ایجاد شده است.

نحوه  فعال‌سازی قابلیت تماس امن

برای فعال‌سازی قابلیت تماس امن تنها کافی است با شماره موبایلی که در اسنپ حساب کاربری دارید کد   ۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید. پس از ارسال این کد پیامکی حاوی متن فعال شدن سرویس تماس امن برای شما ارسال می‌شود. از این پس شماره تماس راننده و شما برای یکدیگر پنهان‌سازی می‌شود و در صورت برقراری تماس شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را می‌بینید، راننده نیز شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۲ را می‌بیند.

برای غیر فعال کردن این سرویس هم می‌توانید با همان شماره تلفنی که در اسنپ ثبت کرده‌اید عدد  ۲۰۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید. اسنپ با ارسال یک پیامک غیرفعال شدن این سرویس را به شما اطلاع می‌دهد. از آنجایی که کاربران راننده ناشنوا غالبا از طریق پیامک با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند طرح تماس امن برای این دسته از افراد غیرفعال است. در مورد قابلیت تماس امن می‌توانید در بلاگ اسنپ بیشتر بخوانید.

غیر فعال کردن تماس امن در اسنپ

اگر به هر دلیلی تمایلی به استفاده از این سرویس ندارید، برای غیر فعال سازی آن کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • کد 201 را به شماره 100550 ارسال کنید.
  • حالا پیامکی با متن " سرویس پنهان کردن شماره تماس برای شما غیر فعال گردید" دریافت خواهید کرد.

به این ترتیب تماس امن در اسنپ برای شما غیر فعال خواهد شد.

 

تماس امن در اسنپ فعال شد؛ شماره خود را از دید راننده مخفی کنید

 

رانندگان ناشنوا اسنپ در لیست سفید

رانندگان ناشنوا در این بین استثنا هستند. از آنجایی که رانندگان ناشنوا برای ارتباط با مسافر از ارسال پیامک استفاده می‌کنند، قابلیت تماس امن برای آن‌ها مشکل ساز خواهد شد. کافی است رانندگان ناشنوا خودشان را به دفاتر اسنپ در شهر خود معرفی کنند تا در فهرست سفید قرار گرفته و تماس امن برای آن‌ها غیر فعال شود.