آخرین وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان انفجار بیروت

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم حادثه دیده لبنان در بیمارستان صحرایی ایران در بیروت گفت: با توجه به استقبال خوب مردم بیروت از بیمارستان صحرایی ایران، تا به این لحظه تعداد مراجعان جهت دریافت خدمات درمانی به مرز ۲ هزار نفر رسیده است.

اخبار اجتماعی- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تا امروز (دوشنبه ۲۷ مرداد ماه) ۱۵ عمل جراحی در بیمارستان صحرایی انجام شده است که ۵ مورد آن جزء عمل‌های جراحی سنگین بود.

محمدی ادامه داد: تعداد ۸۳ مورد بخیه برای افراد حادثه دیده در انفجار بیروت در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر انجام شده است.

او با اشاره به استقبال خوب مردم از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تجربه کادر درمانی بیمارستان صحرایی هلال احمر موجب شد تا بسیاری از کادر درمانی بیروت برای کسب تجربه در کنار پزشکان ایرانی حضور پیدا کنند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بیروت تا پایان این هفته دایر است.