جمعه‌ای با ترافیک پرحجم در محورهای شمال

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال ، اظهار کرد: طی روزهای گذشته تا بامداد امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال بودیم ولی از صبح امروز وضعیت ترافیک در محورهای شمال به‌صورت پرحجم است.

اخبار اجتماعی- وی افزود: ترافیک این هفته محورهای شمال باتوجه به تعطیلات محرم از روز سه‌شنبه آغاز شده و تا بامداد امروز شاهد ورودی‌های زیاد خودروها در مسیر شمال بودیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: براساس برنامه قرار بود تردد خودروها امروز در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام شود که باتوجه به وضعیت ترافیک این محدودیت هنوز اعمال نشد و درصورت افزایش حجم ترافیک اعمال خواهد شد و حتی احتمال لغو آن نیز وجود خواهد داشت.

قدمی ادامه داد: اعمال محدودیت یک‌طرفه طی روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه نیز در دستور کار قرار دارد که تا امروز باتوجه به موج بازگشت مسافر از استان، از مسیر جنوب به شمال و روزهای تاسوعا، عاشورا و دوشنبه از مسیر شمال به جنوب اعمال خواهد شد.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز،تصریح کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح امروز، شنبه ، یک شنبه و دوشنبه ۶ تا ۱۰ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه نیز روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه نیز از مسیر شمال به جنوب محور هراز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود، یادآور شد: تردد انواع تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یک‌شنبه «روز عاشورا» از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

قدمی در پایان با تاکید بر اینکه از سفرهای غیرضروری پرهیز شود، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.