آخرین خبر از یک‌طرفه‌شدن هراز

سرهنگ سیاوش محبی، بعدازظهر امروز، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز ، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز روان و عادی در جریان است و به همین دلیل محدودیتی که مقرر بود ساعت ۱۴ امروز در این محور اعمال شود لغو شد.

اخبار اجتماعی- وی گفت: تردد وسایل نقلیه از محورهای فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز روان و عادی در جریان است و مشکل خاصی برای عبور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

محبی افزود: محدودیت محور هراز در صورت افزایش بار ترافیکی در ساعات آینده و بنا به صلاحدید پلیس راهور ناجا محدودیت در محور هراز اعمال خواهد شد، اما این پیش‌بینی بسیار ضعیف است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران تأکید کرد: هم‌وطنان قبل از شروع مسافرت خود با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه‌ای زمان‌بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکرده و ساعت‌ها در ترافیک نمانند.

وی بیان کرد: توصیه اکید داریم هموطنان به هیچ عنوان بازگشت از سفر خود را به فردا و روز پایانی تعطیلات موکول نکنند، در غیر این صورت باید ده‌ها برابر زمان معین برای رسیدن به مقصد خود در جاده‌ها خواهند ماند.

محبی اضافه کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.