چند نفر در هلال احمر استخدام می‌شوند؟

همایون یوسفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان بوشهربا تاکید برتوسعه زیرساخت‌های امدادی در استان بوشهر اظهار داشت:استان بوشهر در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری جایگاه مهم و ممتازی در عرصه ملی و بین‌المللی دارد که پارس جنوبی از عظمت ایران اسلامی در استان بوشهر قرار دارد.

اخبار اجتماعی- معاون حقوقی و پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه توجه به  توسعه ظرفیت‌های امداد رسانی در زمان بروز مخاطره‌ها امری مهم است افزود:رفع  کمبود خودرویی و لجستیک امدادی در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد .

وی از جذب امدادگران داوطلب متخصص  از طریق آزمون استخدامی خبر داد و بیان کرد: در راستای تامین نیروهای مورد تخصصی، جذب یک‌هزار نفر از طریق آزمون استخدامی بین نجات‌گران و امدادگران جمعیت هلال احمر در اولویت قرار دارد.

یوسفی جایگاه استان بوشهر را استانی استراتژیک و آنرا خاستگاه تمدن‌ها نامید و افزود: توسعه زیرساخت‌های امدادی استان بوشهر در اولویت قرار دارد. همچنین شارژ اقلام امدادی و زیستی در انبارهای هلال احمر استان‌ها مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی آینده جهان را بر پایه نفت گاز دانست و بیان کرد: در قرن 21 بالاترین ذخائر نفت و گاز در منطقه خلیج فارس و استانهای جنوبی یا به‌نوعی زاگرس جنوبی خواهد بود و یقینا در آینده توجه بیشتری به آن خواهد شد.

یوسفی استان بوشهر را موتور توسعه کشور دانست و تاکید کرد: این استان مهم و استراتژیک در ابعاد گوناگون اقتصادی، سیاسی، سرمایه‌گذاری و تولیدی از جایگاه مهمی در کشور و جهان برخوردار است.

معاون حقوقی و پارلمانی جمعیت هلال احمر همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن 12 شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری افزود: رئیسعلی دلواری نماد مبارزه با استعمار انگلیس  از افتخارات ایران اسلامی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم گزارشی جامع از خدمات انجام شده جمعیت هلال احمر استان در طول بیش از 7 سال ارائه کرد . افزود: زیرساخت‌های هلال احمر در استان بوشهر در 7 سال گذشته توسعه قابل توجهی یافته است.

غلامرضا حاجیانی استان بوشهر را استانی استراتژیک با موقعیت خاص در کشور عنوان کرد و گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های  بسیاری است و از آن طرف دارای مخاطرات زیاد طبیعی و همچنین انسان ساخت می‌باشد که نیاز به امکانات و تجهیزات بیشتر امدادی است.