تسریع در ارسال اساسنامه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران

سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: بر اساس مصوبه شماره ۲۵۹۵ شورای اسلامی شهر تهران که در تاریخ ۱۳۸۹/۰۴/۰۹ به شهرداری تهران ابلاغ شده است، شهرداری تهران موظف شده حداکثر ظرف ۳ ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه ۱۳۸۹/۰۴/۱۱ وفق اساسنامه مصوب نسبت به بازنگری اهداف، ماموریت‎ها، آیین‎نامه‎های مالی-معاملاتی و اداری و استخدامی تمامی سازمان‎های تحت پوشش خود اقدام کرده و طی لوایح تقدیمی، مصوبات قانونی مربوطه را از شورای شهر تهران دریافت کند.

او ادامه داد: متأسفانه با گذشت تقریبا ۹ ماه از موعد مذکور نه تنها اقدامی صورت نگرفته است، بلکه با ارسال لایحه‎ غیر مستند که کلیات آن با رأی اکثریت اعضا رد شد، نسبت به اجرای مصوبه مذکور تعلل می‎شود.

رسولی تصریح کرد: بر این اساس برای آخرین بار نسبت به بی‎توجهی صورت گرفته، تذکر داده و از آقای شهردار و مهندس امامی موکدا انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به انجام این وظیفه اقدام شود. اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازماندهی سازمان‎ها و شرکت‎های تابعه به منظور ارتقای انضباط اداری و مالی یکی از تکالیف قانونی و مشترک ماست، این فرافکنی‎ها و وقت‎کشی‎های صورت گرفته دون شأن شما و قابل قبول نیست.