خواص بی نظیر ضد کرونایی آناناس+ جزئیات

در تحقیقات اخیر دانشمندان آمریکایی مشخص شد ساقه میوه آناناس آنزیمی به نام بروملین وجود دارد که می‌تواند به مقابله با ویروس کرونا کمک کند.

ویروس کرونا که عفونت‌های تنفسی ایجاد می‌کند می‌تواند به سرعت انتقال یابد و به یک معضل سخت تبدیل شده است اما هر روز اطلاعاتی جدید از ایمنولوژی و ویروس کرونا یاد می‌گیریم.

در حال حاضر، بیماران آلوده به ویروس کرونا با عوامل مختلف ضد ویروسی، ضد التهابی و ضد مالاریایی تحت درمان قرار می‌گیرند. با این وجود، میزان پاسخ نسبتاً متوسط است و نیاز به تأیید مشخصات ایمنی و اثربخشی آن دارو‌ها در برابر کووید ۱۹ وجود دارد.

اما استفاده مجدد از دارو‌های موجود یا تولید ضد ویروس‌های جدید علیه ویروس کرونا هنوز راهی پیش رو است.

این فرضیه توسط محققان مرکز پزشکی دانشگاه نبراسکا و مرکز سنجش و تحقیقات بیولوژیک آمریکا انجام شده است. بروملین از تشکیل پروتئین ACE-۲ و TMPRSS۲ جلوگیری می‌کند، می‌تواند پروتئین سنبله ویروس کرونا را شکافته و تخریب کند و همچنین عفونت بیماران کرونایی را مهار می‌کند.

پروتئین ACE-۲ و TMPRSS۲ از عوامل ورود ویروس کرونا به سلول‌هاست و در صورت تشکیل نشدن ویروس، راهی برای ورود به سلول پیدا نمی‌کند و همچنین تخریب پروتئین سنبله ویروس کرونا عملا باعث ناتوانی ویروس در ایجاد عفونت می‌شود.

مطالعات قبلی نشان داده است که می‌توان از بروملین برای درمان بیماران مبتلا به التهاب و درد استفاده کرد بنابراین هنگام درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ می‌توان از همه این مزایا بهره برد.

در نتیجه، ساقه آناناس غنی از بروملین است و یک گزینه مناسب به عنوان یک ضد ویروس برای درمان نه تنها کویید ۱۹ بلکه شیوع احتمالی نوع‌های دیگر ویروس‌های کرونا  در آینده است.