هیچ مترویی بدون مناسب سازی افتتاح نمی‌شود

مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به روز جهانی بدون خودرو گفت:امروز کار نمادینی بود که رخ داد. میخواهیم مردم را به این سمت هدایت کنیم که از دوچرخه استفاده کنند.

وی ادامه داد:امسال پانصد کیلومتر زیر ساخت در دستور کار است مسیر‌هایی برای دوچرخه و دوچرخه سواری آماده کرده ایم. ۲۲ نقطه را به عنوان پیاده راه مشخص کرده ایم.

هاشمی افزود: به هر حال اگر بخواهیم نگاه انسان محوری و احترام به مردم را دستور کار قرار دهیم راه زیادی را در پیش داریم و امیدواریم این شروعی باشد برای شهر‌های دیگر و مردم بتواند از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: خوشحالیم که امروز به موزه صلح آمدیم جایی که جا داشت به جانبازان این هفته دفاع مقدس را تبریک بگوییم. هرگونه مناسب سازی در تهران انجام شود احترام به جانبازان و معلولین است. هیچ ایستگاه مترویی بدون مناسب سازی افتتاح نمی‌شود معابری که مشکلات عبور و دید برای معلولان داشته باشد مناسب سازی می شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود:در حال اجرای طرح ها و برنامه هایی برای مناسب سازی هستیم که این طرح  برای دوچرخه سواری، ترافیک و از همه مهم‌تر برای پیاده روی آسان مناسب خواهد بود.