جدیدترین آمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در 6 مهر 99

 بنابر اعلام سایت «ورلد اُ میترز»، تاکنون ۳۳ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۵۷ نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند. بر اساس این آمارها، از این تعداد ۹۹۸ هزار و ۷۴۷ نفر جان باخته و ۲۴ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۶۲۱ نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

آمریکا با ۷ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۶۱ نفر مبتلا، در صدر جدول کشور‌های آلوده به ویروس کرونا قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب هند، برزیل، روسیه، کلمبیا،  پرو،  اسپانیا، مکزیک، آرژانتین و آفریقای جنوبی قرار گرفته‌اند.

کشورمان در جایگاه سیزدهم این جدول قرار دارد.

جدیدترین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان کرونا در جهان+ جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته ‌است.

مقامات بهداشت و درمان چین روز یکشنبه اعلام کردند ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین در بیانیه‌ای اعلام کرد هر ۱۴ مورد جدید ابتلا مربوط به کسانی است که به تازگی وارد این کشور شده‌اند.

بنابر اعلام این منبع، طی شبانه‌روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در این کشور به ثبت نرسیده است.

براساس داده‌های رسمی، از دسامبر گذشته که ویروس کرونا در چین برای نخستین بار ظهور یافت تا به امروز، در مجموع ۸۵ هزار و ۳۵۱ نفر در این کشور به «کووید-۱۹» مبتلا شده و چهار هزار و ۶۳۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.