دانشجویان سنواتی تربیت مدرس در چه صورتی اخراج می‌شوند؟

دانشگاه تربیت مدرس برای دانشجویان سنواتی در مقطع کارشناسی ارشد ورودی‌های سال ۱۳۹۶  و ۱۳۹۵ و دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال ۱۳۹۲  که هنوز دفاع نکرده اند مهلتی مجدد در نظر گرفته است.

تمدید سنوات کلی کمیسیون موارد خاص در خصوص دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۶

در صورتی‌که دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۶ بر اساس تمدید تحصیلی مرحله دوم و تمدید کلی کمیسیون در تاریخ مقرر موفق به دفاع از پایان‌نامه خود نشده‌اند، مقرر شد چنانچه این دانشجویان تقاضای خود مبنی بر تمدید مازاد تحصیلی را از طریق ثبت و پیگیری درخواست تمدید کلی در پیشخوان خدمت سیستم گلستان در قالب مفاد «شیوه‌نامه افزایش سنوات مازاد بر مدت مجاز تحصیلی» مصوب مورخ ۱۳۸۹/۱۰/۱۹ هیأت رئیسه دانشگاه ثبت کنند.

مدیریت مجاز است بر حسب مورد نسبت به انجام تمدید تحصیلی برای دفاع از پایان‌نامه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ اقدام کند. در صورت دفاع  نکردن دانشجویان از پایان‌نامه در مهلت مقرر حکم اخراج صادر می‌شود.

تمدید سنوات کلی کمیسیون موارد خاص در خصوص دانشجویان آماده دفاع دکتری

در صورتی‌که دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال ۱۳۹۲ بر اساس شیوه‌نامه تمدید تحصیلی مصوب شورای آموزشی دانشگاه و تمدید کلی کمیسیون در تاریخ مقرر موفق به دفاع از رساله خود نشده‌اند، مقرر شد چنانچه این دانشجویان تقاضای خود مبنی بر تمدید مازاد تحصیلی را از طریق ثبت و پیگیری درخواست تمدید کلی در پیشخوان خدمت سیستم گلستان در قالب مفاد «شیوه‌نامه افزایش سنوات مازاد بر مدت مجاز تحصیلی» مصوب مورخ ۱۳۸۹/۱۰/۱۹ هیأت رئیسه دانشگاه ثبت کنند.

مدیریت آموزشی دانشگاه مجاز است بر حسب مورد نسبت به انجام تمدید تحصیلی فقط برای دانشجویان آماده دفاع از رساله حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ اقدام کند. در صورت عدم دفاع دانشجویان از رساله در مهلت مقرر حکم اخراج صادر شود.

تمدید سنوات کلی کمیسیون موارد خاص در خصوص دانشجویان آماده دفاع کارشناسی ارشد

در صورتی‌که دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۵ بر اساس تمدید تحصیلی مرحله دوم و تمدید کلی کمیسیون در تاریخ مقرر موفق به دفاع از پایان‌نامه خود نشده‌اند، مقرر شد چنانچه این دانشجویان تقاضای خود مبنی بر تمدید مازاد تحصیلی را از طریق ثبت و پیگیری درخواست تمدید کلی در پیشخوان خدمت سیستم گلستان در قالب مفاد «شیوه‌نامه افزایش سنوات مازاد بر مدت مجاز تحصیلی» مصوب مورخ ۱۳۸۹/۱۰/۱۹ هیأت رئیسه دانشگاه ثبت کنند.

مدیریت مجاز است بر حسب مورد نسبت به انجام تمدید تحصیلی فقط برای دانشجویان آماده دفاع از پایان‌نامه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ اقدام کنند. در صورت عدم دفاع دانشجویان از پایان‌نامه در مهلت مقرر حکم اخراج صادر شود.