آخیرن وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران

یکی از مهم‌ترین موضوعات برای جانبازان و ایثارگران بحث درمان است و با توجه به بیماری‌های مختلفی که این قشر دارند، باید شرایط درمانی خوبی برای آن‌ها محیا باشد و در حال حاضر بحث درمان و بیمه جامعه ایثارگری  بر عهده بیمه دی است.

مدت زیادی بود به دلیل بدهی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمه دی نمی‌توانست خدمات مناسبی ارائه دهد و ایثارگران هم رضایت خوبی از خدمات این بیمه نداشتند.

بیشتر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز قرارداد خود را با بیمه دی فسخ کرده بودند و به همین دلیل ایثارگران با چالش روبه رو شده بودند.

22 مرداد سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره موضوع درمان و بیمه تکمیلی ایثارگران در جمع خبرنگاران گفته بود: متأسفانه به خاطر بدهی‌هایی که بیمه دی داشته، بسیاری از طرف‌های قرارداد بیمه، قرارداد‌های خود را فسخ کردند. خوشبختانه طبق هماهنگی‌ها، رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد که اعتبار مورد نیاز بیمه دی که در بودجه بنیاد شهید هم لحاظ شده حداکثر تا اوایل هفته آینده (تا 30 مرداد ) تأمین شود.

همچنین به گفته اوحدی با این اقدام مهمی که رخ می‌دهد، بخش مهمی از مشکلات بیمه دی حل می‌شود و بسیاری از بدهی‌ها پرداخت خواهد شد.