مسیر مبارزه با فساد متوقف شدنی نیست

غلامحسین اسماعیلی امروز سه شنبه (۸ مهر ماه) در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های مختلف، که از لحظاتی قبل آغاز شد، به سوالات آنها پاسخ می‌دهد.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های مختلف، اظهار کرد: امروز قوه قضائیه نماد صلابت، قوت و اقتدار نظام و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی مردم است و به همین جهت دشمن تصمیم گرفته این نقطه قوت را آماج حملات ناجوانمردانه جنگ رسانه‌ای خویش قرار دهد.

وی با بیان اینکه جنجال ها و هیاهوها در اراده ما برای مبارزه با مفسدین خللی ایجاد نخواهد کرد، ادامه داد: زمانی که مبارزه با فساد و مفسدین در درون و بیرون قوه قضائیه را تشدید کردیم می‌دانستیم در برابر هر ضربه ای که به مفسدین وارد کنیم با تخریب و حملات روبرو خواهیم بود.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه مسیر مبارزه با فساد متوقف شدنی نیست، گفت: تا قطع دست مفسدین این حرکت را پرشتاب ادامه خواهیم داد.

* راهبرد قوه قضائیه اجرای عدالت و استقامت برای آن است

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه امروز راهبرد قوه قضائیه جهاد و مقاومت است، اظهار کرد: راهبرد قوه قضائیه اجرای عدالت و استقامت برای آن، مبارزه با فساد و حمایت از تولید و اشتغال، تأمین امنیت شهروندان و مجازات اخلالگران است و خطوط قرمز ترسیم شده از ناحیه بیگانگان را به رسمیت نمی‌شناسیم.