نخستین تصادف فوتی استان اردبیل+تصاویر

عصر امروز یک تصادف مرگبار بین خودروی سمند و خودروی پراید در جاده قوری چای در 15 کیلومتری اصلاندوز به طرف پارس آباد روی داد که در این حادثه متاسفانه یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر نیز مصدوم و راهی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد شد.

 

علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی رانندگی شهرستان پارس آباد در دست بررسی است اما طبق گفته های شاهدان عینی علت تصادف از سوی خودروی سمند اعلام شده است.

 

این در حالی است که سید حجت فتاحی رئیس پلیس‌راه اردبیل در جریان اجرایی شدن طرح ایمنی سلامت در محورهای مواصلاتی اردبیل گفته بود که از ابتدای مسافرت‌های نوروزی تا این لحظه هیچ‌گونه تصادف منجر به فوت در جاده‌های این استان رخ نداده است.

 

بنابراین تصادف امروز اصلاندوز بعنوان نخستین تصادف منجر به فوت از آغاز تا هشتمین روز از ایام نوروز در سطح استان اردبیل به ثبت رسید.

 

براساس این گزارش ،جاده قوری چای یکی از جاده های خطرناک در محور اصلاندوز و پارس آباد است که به رانندگان توصبه می شود حتما هنگام عبور از این مسیر با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی حرکت کنند تا خدای ناکرده دیگر شاهد چنین حادثه ای بخصوص در ایام نوروز نباشیم.

 

1کشته و یک زخمی بر اثر تصادف در اصلاندوز
1کشته و یک زخمی بر اثر تصادف در اصلاندوز
1کشته و یک زخمی بر اثر تصادف در اصلاندوز
1کشته و یک زخمی بر اثر تصادف در اصلاندوز