راه‌های روستایی شهرستان پارس‌آباد بهسازی می‌شود

علی نادری صبح امروز در بازدید از راه‌های ارتباطی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در راستای تسهیل در عبور و مرور روستاییان عملیات تسطیح و رگلاژ محور روستایی تازه کند جدید به تکله‌کندی به طول 4 کیلومتر توسط راه و شهرسازی پارس‌آباد انجام شد.

وی افزود: تعداد 6 روستا با جمعیتی بالغ بر 340 خانوار از این محور روستایی استفاده می‌کنند که با اجرای این عملیات تردد ایمن و روان وسائط نقلیه در این جاده میسر شده و مشکلاتی که در این محور به وجود آمده بود با اجرای عملیات بهسازی برطرف شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد از علف زنی و آزادسازی حریم قانونی راه در محورهای حوزه استحفاظی این اداره خبر داد و گفت: به علت بارش‌های اخیر و رویش علف در حریم راه و کانال‌های کنار جاده راهداران این اداره با برنامه‌ریزی مشخص برای علف زنی و آزادسازی حریم قانونی راه اقدام کردند.

نادری بیان کرد: راهداران با برنامه زمانبندی نسبت به شست‌وشوی علائم و تعویض و جایگزین کردن تابلوهای فرسوده در طول محورهای حوزه استحفاظی شهرستان پارس‌آباد به ترتیب اولویت راه‌های اصلی و فرعی و روستائی اقدام می‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا توانیم با بهسازی مسیرهای ارتباطی شهرستا نبه ویژه محورهای روستایی زمینه‌ای را فراهم کنیم تا ترددکنندگان بتوانند رفت و آمد ایمنی را تجربه کنند.