کارمند جوان پارس آبادی اولین حقوق خود را به بیماران سرطانی اهدا کرد

به نقل از آران مغان، خانم مهناز جوادی کارمند تازه استخدام شده شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد اولین حقوق دریافتی خود را که مبلغ یک میلیون 570 هزار تومان بود را بصورت نمادین تقدیم موسسه خیریه آرزو کرد.

وی هدف از این اقدام خداپسندانه خود را وظیفه ذاتی و انسانی خود جهت کمک به نیازمندان و کودکان سرطانی عنوان کرد و گفت: فرهنگ مشارکت در امور خیریه، فرهنگی ارزشمند است که تنها با استمرار در اجرای آن می توان این فرهنگ را به نسل های آینده منتقل کرد.

مجردی مدیر عامل موسسه خیریه آرزو نیز ضمن قدردانی از این حرکت خداپسندانه خانم جوادی، با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان فرصتی پیش آمد تا شاهد یک کار خیر و نوع دوستانه در این ماه عزیز باشیم، گفت: مؤسسه خیریه آرزو بر خود می بالد که با توجه به اقدامات نوع دوستانه این نهاد مردمی مورد توجه خیرین بزگواری همچون خانم جوادی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موسسه خیریه آرزو در جهت کمک به کودکان سرطانی آماده دریافت زکات فطریه بوده، افزود: در روز عید سعید فطر پایگاه های جمع آوری زکات فطریه موسسه خیریه آرزو در محل اقامه نماز عید فطر واقع در ورزشگاه کلانتری (چمن فوتبال) و مساجد شهرستان مستقر خواهد بود تا فطریه مردم نوعدوست این شهرستان را جمع آوری کند.