سرعین با یکی از شهرهای آلمان خواهرخوانده می‌شود

محمد صبوری عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر سرعین در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: خواهر خواندگی سرعین با شهرهای اروپایی و آسیایی در دستور کار شورا قرار دارد که در این راستا اقدامات اولیه برای تحقق این مهم با یکی از شهرهای آلمان صورت گرفته است.

وی با تاکید براینکه این اقدام شورا جنبه شعاری نداشته و عملا دنبال اهداف مهمتری هستیم، یادآور شد: جذب گردشگران خارجی بویژه از کشورهای اروپایی و نیز ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در سرعین از جمله این اهداف است.

رئیس شورای شهر سرعین با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهر تصریح کرد: خواهرخواندگی سرعین با شهرهای مختلف و اجرای برنامه های کارشناسی و علمی می تواند توسعه گردشگری این شهرستان را تسریع بخشد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه به بررسی دو شهر مهم کشور آلمان برای عقد خواهرخواندگی اشاره کرد و در عین حال متذکر شد که تا قطعی شدن اقدامات و اخذ موافقت طرف مقابل نمی توانم اسم این شهرها را بازگو کنم.

صبوری اقدامات بعدی و نهایی در این زمینه را منوط به اخذ مجوز از مراجع قانونی دانست و ابراز امیدواری کرد که اولین خواهرخواندگی سرعین مسیری برای توسعه گردشگری این شهر باشد.